Saturday, January 12, 2013

fans arsenal malaysia di kakibola -part2

sambungan dari cerita yang lepas... nak diceritakan begini, time tu aku tengah study dan memang betul2 busy.. pastu tetiba ada satu pangilan masuk dari sorg mbr aku yang kira dialog dia macam ni..
aku: helo hah ada apa?
mbr aku; ko buat apa?
aku: aku buat asgmnt, busy skit...kenapa?
mbr aku; owh baru nak ajak ko g shooting kat ntv7 utk kakibola...
aku; terkesima --------------- (=,=)
mbr aku; ko nak x?
aku; dgn sapa lagi, kenapa, apakah (dan pelbagai pertanyaan lagi..)
mbr aku; kalo ko nak ko dtg kat sek9 skrg...
aku; okey ak dtg skrg....

peh peh peh...ngko tgk ngko tgk...peluang nk masuk tb...jadi batak kejap aku..org kampong ak kata jadi jakun kejap nk masuk tb..terus ak tinggalkan note dan keje ak terus g sana...dan akhirnya terus ke studio nvt7 y terletak di glenmarie shah alam...so sesiapa nk masuk tb boleh g situ dan menempek muka anda disitu..ok.!

diluar studio ntv7.. bersama syafiq, kak ada, ekin, dan amri..

didalam studio..kira cafe dorang lar...
bersama ekin, lyana, syafiq
bersama rakan retis yang lain..tettt!!

di studio kakibola

bersama marcelo.... lor sama tinggi rupanya...

aksi dari atas pentas tempat duduk

pemberian baju kepada fahrin sebagai mpromosikan baju MGTA

aksi bersama retis fahrin ahmad...

aksi 2, 5 tanda 5gol ....mafla aku jadi tatapan umum...ngeh2..

aku nak cerita lagi...tapi ngko layan jerlar gamba ni dlu... coyg!!

No comments:

sila tinggal link blog anda untuk akuz lawati kelak

kosakataklik