Monday, January 07, 2013

salam 2013...salam coyg!

salam 2013... salam untuk permulaan baru untuk aku dan juga blog aku ni... aku nak try berblog semula selepas 2012 aku angap sebagai tahun kemalasan aku...dan jutaan terima kasih kepada semua yang nak aku berblog semula..aku sayang korang ketat2...nak peluk pon ketat2...asalkan yang perempuan sahaja lar..

peace...salam pembuka kata...perasmian blog aku ni nama pon korang boleh agak nak cerita sal apa... cuma aku nak mention kat sini..ini semua adalah dari pemerhatian aku..aku cuba dan try untuk membawa kepada pembaca semua cara sokongan peminat arsenal di seluruh tempat port viewing arsenal di malaysia ni..insyallah..doakan aku rajin... target aku untuk merantau kesemua tempat arsenal dimalaysia ni dan diakhiri di emirates nanti.... COYG!


No comments:

sila tinggal link blog anda untuk akuz lawati kelak

kosakataklik