Wednesday, February 06, 2013

Hakimbury port arsenal Shah Alam - back to glory

selepas tiadanya iskandarates.. sebilangan topboys arsenal kelihatan buntu untuk mencari tempat ganti untuk lihat game arsenal lawan stoke tempoh hari..keadaan seperti zaman sebelum fans arsenal di shah alam dapat port untuk tengok bola.. masing2 ke hulur kehilir cari kedai y buka game arsenal. untuk rekod keadaan ni penah juga berlaku semasa iskandarates tutup disebabkan arwah mamu meninggal. semua fans arsenal mula bising bertanyakan mana port arsenal malam ni. aku pon mula meroyan gak masa tu apabila tercari2 kedai y bukak game arsenal.. susah beb keadaan mcm ni terjadi.. lebih2 lagi bila kamu dah mula kenal member2 tengok bola sama2.. ikatan goonerhood itu dah kuat.. xkan nk tgk bola sorang2...xseronok la

insyallah banner ni akan digantung semula

so bermula dari post2 di FB..aku mula meyakinkan Ayie untuk deal dengan owner Hakim..dan salah sorang owner hakim tu memang sokong arsenal. so secara tak langsung membuka ruang untuk kami untuk jadikan port itu sebagai port ganti bagi fans arsenal..tuah ditempat baru game dengan stoke tempoh hari arsenal berjaya mendapat 3mata dengan cara permainan y meyakinkan..dihadiri oleh beberapa topboys yang masih ada di shah alam iaitu mizan, zawawi, shafiq, ayie, fatah dan beberapa fans arsenal yang lain.so lepas ni jika nak tengok arsenal lagi..tempatnya adalah dibahagian atas Hakim.. insyallah lepas ni Tears dan beberapa topboys arsenal akan bincang dengan lebih series dengan owner hakim tu untuk jadikan port tu sebagai port arsenal secara official. dan sama2 memajukan samaada dari sudut perniagaan hakim dan juga fans arsenal itu sendiri..

kita akan berperang dengan topboys chelsea apabila berada bersebelahan dengan port MBA

kenapa Hakimbury...
ooh tu aku sendiri bagi nama kerana perpindahahn semula ke port lama fans arsenal dishah alam. sebelum dapat iskandar memang hakim adalah pusat penyatuan fans arsenal dishah alam.. so jika iskandar diberi nama iskandarates.. so hakim berhak kepada hakimbury lar merujuk pada stadium lama arsenal Highbury.. tapi nama tu xpenting, bagi aku macam mana nk satukan semula fans arsenal dishah alam..yang satu ketika dulu mcatat rekod seramai 400 orang dalam satu tempat.. so harapan itu datang dari satu port y kuat, strategik dan dengan kerjasama y erat antara owner dan fans arsenal sendiri..

aksi pertama di hakim tahun 2011 
walaupon xrasmi lagi tapi aku still nak juga cakap y port arsenal bagi shah alam adalah di hakim baru seksyen 7 shah alam..so kemon gooner kita semarak kan semula semangat sesama goonerhood di shah alam..

No comments:

sila tinggal link blog anda untuk akuz lawati kelak

kosakataklik