Thursday, January 10, 2013

MGTA - cerita arsenal aku 1


salam m'gooner kepada pembaca dan first timer pmbaca blog aku ni.. cerita kedua untuk tahun ini tentang kisah aku pada tahun lepas yang mana aku boleh katakan sebagai paling indah dalam minggu itu...ececece... walaupon ada salah satu cerita menjadi isu dalam sesuatu group itu tetapi bagi aku, er er er aku sebenarnya xamik port pon...hahaha...gelok setan..!

berkumpul di iskandarates

dipendekkan cerita pada 17nov yang lepas arsenal malaysia telah mengadakan satu event yang bagi aku adalah satu kejayaan bagi mereka iaitu event mgumpulkan goonerhood dalam satu bumbung dan paling besh dalam wayang... ngko selalu tgk crita hary poter, twilight dan lain2 movie dalam wayang...tapi ngko penah terfikir ke y ngko akan tgk satu match bola... dan match itu adalah melibatkan pasukan kegemaran dan paling hua2 lagi bila team ko lawan team rival... peh peh peh.... ngko faham keterujaan disitu...

MGTA hooligans
dan detik itu juga MGTA dilancarkan secara rasmi .. (nanti cerita sal MGTA akan aku halusi pada post y lain lak) ... ngko tgk baju y cik ekin pegang tu...itulah baju MGTA... dan jumlah MGTA yang sedia mgegar wayang itu nanti adalah seramai 20org.. fuyooo.. ngko tgk bkobar kobarnya kami ni... eiuk eiuk...

kijap kijap... perlukah aku untuk menerangkan pada ngkorang dari iskandarates sampai sana?? xperlu kot... hahahaa...

sampainya MGTA di wayang thecurve..

apabila sampai di sana, apa lagi MGTA mula memanaskan suasana dengan chant2 y power... bagi aku suasana macam ni lar y besh...tidaklar ngko seperti mahu layan muvie jiwang sedih...macam ni baru tgk game...baru terbaik...! secara xlansung menarik perhatian gooner y lain utk bersama2 dan berkenalan..

sesi bkenalan dgn gooner lain

ngko tgk ketua chanter sedang memanaskan suasana....

lupa amik tiket... 


aksi bersambung.... masa ni tgh chant 10 tot points...

aksi didalam wayang... 

ngko tgk... besar gila screen dicampur lak dgn sound sytsm y bedetum...terbaek..!!

aksi dalam wayang lagi....ada y bdiri ada y duduk...chant bgema..


antara plakon y datang myokong....

aksi lepas game...5-2 itu bai... pesta dibawah screen wayang...poznan style...

bro ikhwan sdang mgajak gooner y lain utk bgambar...

aksi 1

aksi 2

aksi 3

MGTA bersama exco Arsenal Malaysia dan goonerhood y lain


lepak di pub bintang... pub rasmi MGTA

aksi 2 di pub bintang

 keputusan akhir antara arsenal vs spurs 5-2... memang party habis ktorang ngko tau... mata dah rabak sora dah ilang..gara2 chanter xhenti2 kat dalam pagung wayang itu lar... hebat xhebat nya... hahaha...

ak sbnarnya nak sambung crita lain..tapi memadangkan post ni dah jadi pjg...so ak rasa ak nk buat episod dua lak...hahaha...tp ngkorang usha dlu pic bawah ni...kasi jeles skit... hahaha... apa2 pon COYG!!


aku....iwan, kieran,fahrin,dan marcelo di kakibola tv3...



No comments:

sila tinggal link blog anda untuk akuz lawati kelak

kosakataklik