Thursday, February 21, 2013

Arsenal - sokongan dari aku..

kemarau piala lagi untuk season ni...?? mungkin...tapi selagi belum berakhir game 2nd leg, harapan nak piala itu masih ada lagi..

perit, sedih dan kadang2 sakit jantung bila sokong arsenal ini... kadang kala arsenal menang besar.. kadang kala kalah tak disangka... adakalanya comeback... tetapi penah berlaku kalah ketika peminat menjangka menang besar..

kalo dulu dengan team bawahan... menang sudah pasti cuma jaringan itu yang jadi tanda tanya..tapi..sekarang tidak lagi..dengan team bawahan, rata2 fans arsenal sudah tidak boleh jadi ahli nujum lagi...diteka menang tapi kalah yang tak disangka2..susah sangat jadi fans arsenal ini...

arsenal tiada nasib... untuk FA cup.. dah dua kali aku tengok arsenal kalah disebabkan gol bodoh.. final dulu kesilapan Kosc dan 'Syazwani' telah menyebabkan arsenal terlepas piala... dan episod yang sama menentang blackburn gol counter... ermmm satu2 harapan arsenal sekali lagi lesap...

" Aku Tak Peduli Apa Fans Lain Cakap, Apa Yang Aku Peduli Hanyalah Arsenal.."

persembahan tak menentu arsenal ini menyebabkan pergaduhan bermusim dikalangan peminat di malaysia ini sendiri... ada yang mahu wenger dibuang ada yang masih menyokong the profesor... pada pendapat aku... apa yang aku mahukan wenger kena tegas sikit dengan player dan juga dengan boss atasnya... kelembutan wenger telah mbuat player dan booss goyang kaki... dan buat masa ni wenger xperlu kuar secara mendadak..wenger cuma perlu ubah taktikal dan formation... ramsey xperlu diletakkan ditepi, walcot mungkin sesuai main dibelakang CF..dan banyak lagi..

" Aku Mula Sokong Arsenal Tahun 2006, Aku Tak Penah Tengok Arsenal Angkat Piala Semasa Aku Berjersi Arsenal dan Menyokong Arsenal..Aku Harap Satu Hari Nanti Ia Pasti Berlaku.."

Diperli sokong kelab yang tak dapat piala, kelab budak sekolah, kelab tak ada masa depan, dan yang terbaru kelab y sokong LGBT... aku pasrah jer.. bagi aku korang cakap lar pe y korang nak cakap... sekarang masa korang..tunggulah masa aku nanti... jangan korang butthurt nanti seperti geng shisha.. tapi.. aku rasa keinginan nak bahan orang dah makin kurang dalam hidup aku ni...sejak bila? sejak aku di Iskandarates...sejak aku join firm MGTA... aku bahan orang hanya semasa game dan setengah jam lepas habis game...lepas itu aku dah malas.. malas nk bahan dalam fesbuk macam kawan2 aku, dan bahan depan2 time kt tengah bincang pasal isu lain tp tetiba ko cakap sal bola..terasa annoying lak..

" Apa Yang Berlaku Arsenal Sekarang Adalah Satu Ujian Kesetian Korang Terhadap Kelab Arsenal. Adakah Korang Menyokong Disebabkan Kelab Atau Sebab Piala"

Apa yang diperlukan oleh Arsenal sekarang dan apa yang peminat perlu lakukakn?

Arsenal perlukan satu sistem yang menyokong satu sama lain..bukan Board yang boleh dibilang berapa kali duduk distadium llihat arsenal bermain..dan player yang mempunyai mentaliti ingin menang.. bukan player yang berasakan star dan membuat gaya permain sendiri dan tidak membantu pasukan..singkirkan player yang hanya memanaskan bangku simpanan..wenger perlu tegas dan buang ego dan terima pendapat orang..

" Sembang Kritik Arsenal bagi Peminat di Malaysia yang Jauh dari London"

dan Bagi peminat Arsenal... apa yang boleh dibuat...Stop gaduh maki2 sesama gooners, bincangkan segala isu denga berhemah dan ambil kesempatan untuk eratkan goonerhood kita..yang paling penting sentiasa berada di belakang kelab...setakat kalah keciwa sedih itu biasalah...tapi angaplah sekarang arsenal tiada luck dan mengalami tempoh muram... kita tunggu arsenal betul2 sedia nak menang, nak piala...bukan hanya target top4..hahaha...


p/s: minggu ni aku akan ke RSU... harap2 keputusan perlawan sejuk setiap kali aku tengok di RSU akan berubah...plss kasi menang besar sikit...

No comments:

sila tinggal link blog anda untuk akuz lawati kelak

kosakataklik